Helt värdelöst

Uppdater inte alls så mycket som jag vill här.
Har helt enkelt inte tid, eller jag har tid men  tar mig inte tiden att göra det. -PRIORITERINGAR-
Jag sitter och försöker läsa ut Cosmo för januari månad eftersom att jag snart får hem tidningen för mars månad.
Hello hur rusar tiden iväg egentligen ?

Jag har varit lite smått upprörd idag, har läst i en väns blogg massvis med syniska tankar som jag inte riktigt trodde fanns. Jag förstår inte hur man kan dra alla personer över ett och samma sträck och tro att alla har samma framtidsvison som hon ? Nej mycket mycket dåligt inlägg enligt min mening. menmen.

Senare i kväll skall vi se klart på filmen vi började se igår, Lyckan kärleken och meningen med livet.
Jag läser även boken nu under samma tid så kommer då få veta slutet innan jag har hunnit läsa ut boken..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0