Lördag



Idag är tröttheten ett faktum, jag har sovit oregelbundet i natt. Somnade efter 01.00 Sov till 03.40
Somnade om klockan 05.00 sov till 07.15 + 2st snooze efter det.
Skönhetssömn in my ass !
Idag har jag inte mycket planerat, förutom att köra min bil ca 20 mil kanske ? Umgås med några trevlig människor kanske ? Och även göra hemma gjort pizza till middag MUMS !

Vi har det kallt här i kalix ca 25-30 Minus grader varje dag, men inte ska jag klaga jag jobbar ändå hela tiden. Det är väl mest synd om lilla Silver som knappt kan gå utanför dörren innan han börjar lyfta på tassarna och vill gå in igen.
Jag skulle vilja ta mig en sväng på Ikea och även Em + alla andra affärer som säljer soffor och inredning vi behöver verkligen uppdatera lägenhetens inredning med tavlor, prydnader, lampor, ljuslyktor m.m plus att vi måste beställa den perfekta divan soffan :)

Idag har jag fått tillbaka mina utlånade Twilight filmer, så jag kanske måste se dom i kväll i alla fall, har varit utan dom för länge :/ Nörd

Nej nu ska jag hämta lite cappuccino bye

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för lånet av filmerna :)



det var ju bra att du överlevde den tid du fick vara utan filmerna :)

2011-02-19 @ 10:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0