Fredags mys

Nej men inte precis.. Det kanske helt enkelt är hur man ser på det ;)
Ikväll sitter jag på jobbet har ett kortis pass 4h.
Sedan tänker jag åka hem fort som fan så jag kan se klart step up och kanske börja på film nummer 2.
Vet inte alls vad Micke tänker göra i kväll säkert något svin kul ??

Jag ska i alla fall upp och jobba i morgon bitti klockan 08.45 Samma sak på söndag morgon.
Så denna helg blir pigg och fräsch tighta jeans och fina tröjor ? Nja men i alla fall höga klackar ;) Jag har nämligen impregnerat mina nya heels så jag kan använda dom i snö och slask.
Känner mig lite allmänt slö på klädfronten med bara leggings och stickad tröja så ska bättra mig lite och använda kläder som är nya men bara ligger i garderoben och ser fina ut.

Förövrigt fasar jag som fan för att sluta snusa mår nästan dåligt att tänka på det, men ska faktiskt prova klarade ju 4månader sist. Och nu tänker jag slut igen får väl se när drömmarna om snus kommer in i min hjärna igen då vet jag att det är kört.
Ni förstår när jag slutade sist så  drömde jag om att lägga in en snus och jag hade svettningar och skakningar på nätterna så ni insåg nog att jag gav upp då ;) Men nu jävlar - peppar peppar ta i trä -

Äh nu ska jag kika lite på min andra karl Robert Pattinson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0