Godmorgon alla kära

På begäran av Mia ska jag knåpa ihop ett långt inlägg om vad som händer i mitt liv..
Nu kör vi !

Tjeenääre För tillfället som ungefär alla andra dagar så jobbar jag.
Denna vecka blir der 6dagar jobb och en ledig dag, och den lediga dagen är på Torsdag och jag har inte alls tänkt göra speciellt mycket ! Iallafall inte vad det ser ut som nu..

Jag har nött lite twilight i helgen eller okey har sett alla 3 filmer som finns att se än så länge och jag väntar med spänning att få se Edward & Bellas sexseen på bio ;) grr

Planer för veckan då ? ja förutom jobb så låter det som att vi skall till Johan och Maria och äta middag, jag tänker då låna Emma lite ;) Kanske till och med ta hem hon till oss.. Nog för att johan och maria skulle lätt inse att det är jag som är tjuven : /

Just ja nu har jag 2st snusdosor kvar efter det ska jag sluta, antar att jag lär vara ett psyke / arg och jävlig men det får dom i min närhet leva med.

Jag har faktiskt inget vettigt att skriva antar som mia sa :

Mia : Vad du är dålig på attt blogga långa inlägg!
Jag : Jag vet ;) Men är ju så tråkigt kommer ju inte ihåg vad jag har gjort :D
Mia : Jaha!! Då har du väl inget kul liv då!
Jag: Inte precis ;(

Thats it som Mikael jackson skulle sa sagt

Kommentarer
Postat av: mia

Mehh!!

2011-01-18 @ 09:33:04
Postat av: carro

ska du sluta snusa?! kanske var bra att du bytte rum!;) hahaha

2011-01-19 @ 23:28:45
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0