Så här känner jag mig just nu !


Cool för att jag nu har på börjat min avslutning av snus. Vill däremot stoppa in en men det kommer inte att hända ;) Får väl återkomma med lägesrapport om några veckor..

Glad för att jag har haft en toppen dag i Luleå & för att 90210 + Gossip girl var så jävla bra, längtar tills i morgon då One tree hill kommer ut  !
Har hittat massor med fint, som ni ser här nere. Och inte alls shoppat för så mycket som jag trodde.
Helt enkelt en toppen dag, nu ska jag snöra mig i soffan och titta på när Micke och Kenny spelar på ps3
Thanks Carre för en underbar dag i lav u.
Jag kanske skall tacka Micke och Kenny likaså för ni var ju också med ;)

Puss och goos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0