Torsdag - Snart helg

Torsdag förmiddag, det är ca -6 grader ute och vädret är grått och trist.

Jag har precis sett klar Cougar town och har plockat till lite här hemma, känns som att laggen inte är i tipp topp. Måste köpa lite nya saker som piggar upp här.
Igår fick vi en vattenskada i köket, så golvet blev blött och vi upptäckte att det läker från avloppsröret under diskbänken. Så nu väntar vi på vaktmästaren så får vi se om vi måste börja riva upp golvet eller inte.
Det blir i så fall en snabb renovering av köket, har funderar på att ta det om 1-3 månader och inte nu i denna vecka, Så det blir dags att hitta tapeter och få några bra ideer !

I morgon klockan 16.00 tar jag helg, ska bli så skönt att få vara ledig, jag tänker nog ta mig ett vinglas eller två smutta på någon god drink och äta riktigt god mat.
Annars är planerna för helgen inte alls många !

Nu ska jag gå och duscha och sminka mig börjar jobba klockan 16.00
Jag längtar faktiskt mer till regn.


Lill Emma förra helgen.

Jag och Silver



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0