Duktig tjej !

Jag var på väg att dra i vägen en beställning här tidigare men jag loggade ut !
Lite stolt är jag ändå :)
Hihi har ju tänkt spendera si så där 10.000kr i Turiket får ju se hur mycket övervikt jag kommer få.
Och om jag hittar så pass mycket saker, få se man kanske köper ett antal barn dressar eftersom att det är billigt !
Jag längtar tills vi åker det är bara 21dagar kvar och sedan får vi glassa i 15dagar WIHO
Jag måste börja packa min resväska snart, och tro det eller ej men mamma min har lånat / gett mig ett par super sexiga strumpor. HAHA Stödstrumpor så jag slipper proppar i benen och fula gropar så dom snyggingarna ska jag ha på mig under flygturen jag kommer verkligen se påsättbarut.



Sådanna fina och randiga är dom :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0