Fredag ♥♥♥

Tjooho idag är det en solig fredag :)
Det gillar vi, i går så var jag med Josse Albin och Syrran på stan och på stranden, på stan var vi även med Therese och Mia + barnen. Vi ( dom ) åkte karusell red ponny och hoppade i hoppborgen samt tog en fika. Det var mycket trevligt, på kvällen blev det film mys !

Idag så jobbar jag fram till kl 17.00 och sedan tar jag helg fram till kl 12.00 i morgon lördag, och jobbar nonstop till på Fredag nästa vecka för då har jag fått mig en tredagars helg ;)

Jag har så många bilder jag måste föra över från kameran och lägga in på datorn men har inte alls haft tid dom senaste veckorna typ ?!

Ja nu ska jag ladda upp för kvällens grillning later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0