JFR

Jag har fått ett mail från JFR ang mitt negativa inlägg som jag skrev här : LÄNKLÄNK

Att eftersom att jag nu efter ett tag har fått rätt örhängen dom som dom hade skickat fel dom bruna och dom rosa som visst ändå fanns i lagret så hoppas dom att jag tar bort det inlägget / negativa som jag skrev.
Nja tro det eller ej ni hade gjort fel från början så självklart får jag då ta och skriva det i min blogg bäst fan jag vill !

Ja det var snällt av er att ni ändå skickade rätt örhängen fast dom var slut, och sedan fanns, och sedan bytte utseende, och sedan var slut och efter det fanns dom igen.
Men ändå det var lite tjorvigt att få till det. HAHA

Lite kul jag har åt deras mail ändå.

Läs och njut

" Hej där!

Efter några tips ifrån våra kunder har vi nu läst ditt negativa
blogginlägg, väldigt tråkigt. Om du är en missnöjd kund får du kontakta
oss istället så att vi kan lösa problemet. Eftersom att du nu fått hem
rätt örhänges par så hoppas vi att det negativa du skrivit om oss
försvinner. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0