Så det kan gå..

Plötsligt händer det eller vad är det man brukar säga??


Vecka -15 alltså helt ogravid & Veckan 11+6 ( alltså vecka 12 & i morgon v 13 )

Jag och Micke har gått ( är på väg ) att bli tre, eller sju som jag får säga mitt. Jag sitter och hoppas på femlingar i smyg ;) Haha nä inte alls.
Men vad vi vet nu så kan det lika gärna vara fem stycken så vi får vänta i några vecka ca 5 innan det är dags för ultraljudet.
Vi har planerat detta så det kom inte precis som en chock för oss som för ganska många andra :)

BF 25/1-2012 för er som är intresserade Men jag hade tänkt kläcka där i kring den 06/01-2012 mitt emellan min och Mickes födelsedag :)





Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Grattis! :)

2011-07-16 @ 19:48:40
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0