Sommar


Bild från Midsommarafton

Åh det är så härligt med sommar, tänka sig den är snart slut !?
I helgen har jag tre lediga dagar dom skall jag spendera väl.
På fredag blir det bio, lördag skall vi till överkalix på marknad och söndag skall vi till stugan och även så ska jag på kalas hos tant Elin som fyller hela 21år ung !
Sedan har dom lovat sol så jag kanske borde bränna på min bleka kropp lite fy ser ut som ett riktigt lik !
Men men snart åker vi ändå till Turkiet och då ska jag sola och bada och ja dricka äta vattenmelon och dricka vattenmelonchakes och bara ta det lungt:) Jag längtar som tusan, jag hoppas bara att jag hinner på mina bikinis från H&M innan vi åker.

Nu ska jag göra mig i ordning jobbar ett till nio i kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0