Ett brev från Elin


Under morgondagen ska jag och besöka din lägenhet för att leka rörmokare och få bort lukten samt kolla genom din post, I och med mitt
besök tänker jag öven låna ditt kök, alltså din stekpanna, en tallrik, bestik och kanske även din ugn. Hoppas inte du har något emot detta, vilket
jag tror du inte har. Lovar att städa efter mig :) Varför jag ska låna ditt kök är för att spara bensin, för jag ska till kalix och hämta bilen (blev inte klar
idag som lovat) och så ska Emma slinga mitt hår, jag ska bli guldblond, har äntligen bestämt mig, HURRAAA FÖR ELIIIIN :) vilket känns lite onödigt
att köra hem för att bara äta middag och sen fara till kalix igen för jag och mitt hjärte gull ska och se bio :) (okej, persson ska också med och kanske Emma och johan)
i och med detta beslut sparar jag bensin, alltså pengar vilket behövs. Sen vill jag inte tränga mig på och äta hos Emma så därför kom jag på den smarta igen
att ta med mig Hamburgare och pommis hemifrån och fixa till de och äta de hos dig. Jag antar att du just nu sitter du och skrattar åt mig för att jag är som jag är men
känns så fel att bara gå in till dig och inte meddela detta, därför gör jag de nu men kommer antagligen inte få nå svar innan jag redan gjort min middag hemma hos dig
så därför kommer det ändå kännas helt fel för jag vill ju ha ditt medgivande att detta går bra. Men om de nu mot förmodan inte skulle gå bra så ber jag så
mycket om ursäkt för detta :/ snyft! Hoppas jag inte gör något som du inte vill i och med mitt besök. Hade en tanke på att ringa och fråga för att verkligen
vara säker med de kändes lite fel att störa er med en sådan fråga. Men som sagt, hoppas detta går bra och du inte blir arg på lilla mig nu när jag gör detta :)
Hoppas ni har de bra, ta hand om varandra och var allmänt pluttigulliga :) Vi ses när du kommer hem. om jag ska vara ärlig så saknar jag dig lite redan :)
se till att ni kommer hem hela och välbehållna, så var försiktiga och håll er nära varandra, man vet aldrig vad som kan hända :)
 
jaja, nu ska jag inte låta som värsta mamman här men hade så bra och sköt om er :)
och se för guds skull till att inte krascha med planet för då börjar jag fan gråta och de lär vara mycket.
 
Puss! <3


Detta brev / Mail skrev Elin åt mig när jag och Micke var utomlands sommaren 2009. Hon är som lite söt och jag tycker om henne i massor :)


Kommentarer
Postat av: elin

Haha, har du kvar de där? Kommer till och med ihåg när jag satt och skrev de där :)

2011-06-06 @ 14:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0