Ny vecka

Hello !


Nu är det vecka 23, snacka om att året redan har gått fort snart är det vecka 44 och då skall jag glassa i Thailand :)

Idag kommer min mamma hem med min nya parfym så jag får se om jag måste åka ut till Risön efter att jag har kommit hem från jobbet detta blir det vid klockan 20.00 i kväll.
Klart vill jag träffa dom också och se hur bruna dom har blivit efter sin ( vecka ) i stockholm.

Denna helg har rusat förbi på Lördagen var vi till Happis och kollade runt på affärer och köpte presenter, sedan på kvällen åkte vi till Luleå och gick även ut en snabbis för att sedan åka hem :)
Igår så var jag och Carre och firade Josse när hon fyllde år. Hon fick av oss en TV och massa bad/dusch saker.
På kvällen så var det fest för josse, och kul var det. Det blev en tidig kväll för mig, vid ett tiden var jag hemma :)

Annars så är det inte så speciellt mycket som är planerat under denna vecka jag jobbar sex av sju dagar och annars hade jag tänkt hinna med lite träning och mys. 

Later !

Ps, mms-inlägg fungerar ännu inte och det är inte bara jag som har detta problem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0