Fredag

Hello världen ! Hur mår ni ? Ja man tackar bra själv..

Nej men fredag idag, det känns väl som en helt vanlig dag. När jag kom till jobbet var jag helt inställd på att ha myskväll med film och en jävla massa chips i kväll. Sedan började Carro fråga om utgång och hon var så positiv att jag inte kunde överväga att vara hemma.
Så det får bli en liten spontan utgång i kväll, sprit är det som finns att dricka för min del men det blir nog hel bra !
Så klockan 20.00 blir det stress till Ica för att hämta ett paket sedan duschen och efter det smink och kläd byte, jag tippar på att jag är klar till klockan 21.00, möjligtvis att jag skippar Ica men det återstår att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0