Köksbord & Inredning.

Åh vad jag är sugen på ett nytt köksbord !  Och jag har hittat det perfekta, iallafall så ser det perfekt ut på bild.
Jag är så sugen på att åka iväg till Happis på Lördag och göra av med hela denna månads lön på saker till lägenheten. Detta känns kanske lite onödigt med tanke på att man inte riktigt kan ha allt från ikea.. Fast jag mer en gärna vill ha alla saker därifrån.
Men nog nytt känns som att vi / jag är i behov av, köpmannagatan 10 Wallerström/ Walls lagg känns så där tråkig igen.
Åh vad jag önskar att vi hittar ett kök som vi vill ha så vi kan göra om hela köket, jag har kommit fram till färgerna i köket, pastell blått och vitt blandat med mörka färger och ljust porslin samt valnötsgolv.

Vi får väl se när köket tar vändning för jag är spy less golvet som är där just nu !


Detta bord gillar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0