Monday morning


Längtar efter skogsprommisar

Godmorgon mina kära vänner ! I natt har jag sovit riktigt bra, och det syntes på håret som var rent ut sagt förjävligt när jag steg upp. Jag vaknade innan klockan ringde men kände ändå för att sova lite längre. Blev dock lite väl länge.
Just nu laddar jag upp för ett avsnitt av Sex and the city och sen blir det powerwalk. Får se om Micke och Silver följer med eller om jag går själv och rensar skallen lite.
Vi har världens finaste väder + grader och sol, det ända som är dåligt är att det är slask ute det gillas inte .
Fast vinter den är rätt så härligt den med.

Jag längtar som tusan till varmare breddgrader med strålande sol klart blått hav och gröna fina träd. Oh kanske att jag ändå måste åka utomlands en vecka innan sommaren ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0