Träning

Jag måste få ut tre pass denna vecka, Måndag- Onsdag har jag legat på lat sidan och det är inte bra.

Biceps / Triceps
Rygg / Axlar
Bröst / Mage

Jag skippar Ben denna vecka eftersom att min kropp inte riktigt pallar ett ben pass.
Bara jag får igenom mina pass varje vecka så är jag nöjd vanligtvis kör jag på upplägget ovan + ett Ben / Mage pass och sedan har jag på plan att börja köra ett total body pass  så som Body pump eller hel kropp i gymmet.

Jag behöver även fylla på med nytt protein och jag funderar på att köpa mig ett stort paket med lite smått och gott i, alltid bra att prova lite nytt. Sedan är jag sugen på en helrosa smart shake.

Nä nu dags att ladda upp tror ändå det blir att åka på gymmet efter 20.00 ikväll.


Kommentarer
Postat av: Carre

Härligt att du kommer iväg ikväll! :) I helgen kör vi också :D

2011-03-24 @ 19:14:00
URL: http://carolinewillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0