Fredag

Ja inte fattade jag att det var fredag idag !
Jag satt tidigare och funderade på om jag skulle gå på bolaget och köpa något gott till i helgen tänkte jag, Men se där det är ju redan helg.

Min karl har även blivit smittad av min förkylning ( som jag nu har sluppit ) så han ligger hemma och är sjukis, Får se om jag tänker vara snäll tjej och ta hand om han eller om jag kanske ska gå ut en sväng i kväll ?
Någon som är sugen att hänga med ?

Imorse var jag och Carre på prommis vi gick i 45 minuter när jag då tog av hem och Carre fortsatte att promma till Risön, lite små galen menmen ;)
Imorgon blir det springa och gym sedan lite kvällsjobb.

Jag och Micke har hittat en till söting en vit långhårig hane, jag är så sugen men vet inte om jag kan ta en valp nu, det känns inte som rätt tidpunkt riktigt. Jag tror att det får bli ett senare kapitel i livet :)

Ha en bra fredag alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0