Sommar tider

Tjeenare världen !

Här är jag pigg och glad :)
Just nu fördriver jag tiden med annan och vi lyssnar på riktigt bra musik som får oss båda två igång, typ sommar party. Ja you name it.
Här har ni låten ;



Annars kan jag berätta en halv rolig sak, Jag har under dom senaste dagarna gått och nynnat samt sjungit med till julsånger ?! Ja fråga mig inte varför, jag hatar julmusik och här sitter jag och nynnar sjunger och ja har denna musik i huvuder hela tiden. Sjukt störande och inte det minsta roligt !
Jag måste få bort denna musik nu på en gång för jag blir fan tokig av att ligga i sängen och nynna Hej tomte gubbar slår i glasen.. Samt Nu är det jul igen..

Skjut mig gärna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0