Torsdag

Idag fick jag byta till att gå en halvdag, jag var / är helt färdig, Förkylningen ligger och flåsar mig i nacken. Och jag har inte tid att vara sjuk.

Jag ska snart åka ned på Ica och hämta ut mina nya byxor, sedan tänkte jag dra i väg ett argt mail till Items by johanna, jag har väntat nu 1 månad och ja det är 19 arbetsdagar och har ännu inte fått min leverans !! Leverans tiden skulle vara 14 arbetsdagar, Jag skickade en mail när det just hade gått 13 dagar och då lovade hon leverans innan den 28.04 nja men få se 05.05 inga smycken ! Olite less jag är har lagt ut nästan 900sek på dessa smycken !

Menmen efter regn kommer solsken, nu kaffe!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0