Vårrullar, dejt, bio, härlig lördag

Tjoho !

Idag ska vi göra vårrullar till middag samt gå på bio dejt ♥ Alltså kommer det vara en toppen lördag, jag är även sugen på att ta mig något vinglas till middagen och kanske även efteråt ??
Hittills har vi stigit upp före fan, klockan halv nio öppnade jag upp ögonen för att stiga upp och äta frulle, efter det så har vi suttit med Danne och tittat på resor till Thailand i december 2011, just nu är den stora funderingen 22dagar eller 29dagar?? hundvakten är redan fixat så egentligen är det inte speciellt mycket som hindrar oss :)
Så ett beslut tänkte vi komma med nu i veckan, eller till löningen men jag tror inte att jag och min sambo kan vänta tills löning vi vill boka nununu!

Min förkylning + pollenallergi ligger ännu kvar i kroppen och riktigt less är jag, det är inte kul att ha snor som rinner från näsan hela tiden samt rethosta som gör att man inte kan somna på kvällen :/

Nej men nu ska jag ladda kameran så jag kan lägga in bilderna på min nya tattoo samt hur snygg våran balkong har blivit !

Håll tillgodo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0