City cross eller Spirit s3 ?

Jag / vi är i valet och kvalet vilken vagn vi skall ha till en början.. Vi tänkte inte köpa en ny eftersom att jag har tänkt byta vagn under det första året.
Jag är sugen på antingen Emmaljunga city cross eller en Teutonia spirit s3. Båda är länkar**

Micke ville inte alls ha en trehjulsvagn tidigare men efter ett tag tror jag faktiskt att även han kan tänka sig denna, jag har faktiskt inte hört något negativt om vagnen tex körning i snö eftersom att den har låsbart framhjul.
Sedan tycker jag den är snyggare en den klassiska emmaljungan.
Så har ni några tips, vilken vagn har ni haft någon annan modell ?
City crossen väljer jag för att det är en sitt och ligg vagn så denna tycker jag känns bäst av emmaljunga modellerna.

Tips och ideér av andra mammor pappor syskon ja från er alla :)
Kan det även vara någon som har en vagn på lager ? Skriv en kommentar i så fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0