Mvc besök

Så där då har jag varit till barnmorska samt labb och lämnat lite blod.
Allt såg ok ut min livmoder är ca 28cm lång och växer enligt kurvan.
Nästa besök blir om två veckor igen då är vi i 31 fullgångna veckor.

Barnet har nu 139 slag / min och har det riktigt trångt i magen min :) Men snart så är den färdig kokt. hihi
Annars så mår vi bara bra kondisen är lika dålig som tidigare man annars så är jag fullt frisk.
Micke tycker det är kul att mobba min kulmage, jag tror ärligt att han är lite avis eftersom att han har en platt och fin mage och inte som mig en stor kula. Igår när jag mätte magen runt om så var den 100cm alltså har jag plussat 20cm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0