Hår hår hår hår hår..


Knullrufs men ändå.

Jag blir fan tokig på detta med håret mitt, jag har nu suttit och kollat på bilder från när håret var långt innan jag fick min ide att klippa av det. Och jag kan inte säga om jag vill ha det långt eller kort.
Helst skall det vara supermodell fint och jag ska inte ens behöva kamma det när jag stiger upp utan endast klä på mig och sminka mig så är man på topp. Ja drömma kan man ju.
Men ärligt är jag för lat för att ha en frisyr för jag orkar aldrig stiga upp i tid för att fixa håret, lättast är att ha det i en knut. Fast mindre kul att alltid gå i samma frisyr tjugofyrastrecksju.

Så nu innan jag kastar mig och mitt starkars hår in i några mer blonderingar, förlägningar, avbränningar så ska jag kanske vara säker på vad jag vill göra, fast ärligt är man någonsin säker ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0