Härlig vecka

Jobb sex av sju dagar, sambolös, noll motivation. Ja så känns det just nu.
Jag är ledig på Torsdag och Micke kommer hem vid tolv tiden då ska vi dressa om och köra antingen till happis eller luleå för en shopping runda. Jag vill faktiskt fara till luleå i stället så det blir nog dit.
Sedan är det bara jobb som gäller för min del, möjligtvis att jag ska på någon förfest i helgen eller så stannar jag hemma. Förra veckan hade jag magsjuka och nu har jag blivit förkyld - life is good.
I morse steg jag upp två timmar innan jag skulle börja arbeta så att jag skulle kunna ta det lungt för en gångs skull.. Ja sagt och gjort fick leta nässpray i 15minuter innan jag insåg att det säkert är på jobbet, fick till svar av Sanna att det var där. TUR det dock otur att jag fick snora ned hela lägenheten innan jag började jobba.

Min energi är som bortblåst just nu, jag skulle behöva dricka femton redbull men det får vänta tills palten har tänkt kika ut ! Åh gud så gott med bull♥
Annars så rullar allt på är i grav vecka 27 nu så det är inte speciellt länge kvar, samt ska jag och Josse fota mig här snart. Dock har hon planerat att vi ska göra det flera gånger så flodhästen får klä av sig många gånger alltså.. Ja vi får se om det endast blir en fotografering i alla fall;)

Har ett gäng med bilder hemma som jag kan lägga ut i kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0