Telefon bilder

Jag ser att bilderna från telefonen blir lite suddiga / kantiga när jag laddar upp dom här.
Det kan bero på att jag skickar mms direkt när jag har fotat bilden och inte går via galleriet, för vissa bilder är helt ok.
Iallafall så är kameran på min nya telefon super bra, min förra telefon har lika många megapixlar samt effekter men fotar inte i närheten av lika bra bilder.
Ska visa några bilder från dom olika telefonerna när jag har hunnit föra in dom i datorn.
Shit har massvis med bilder att visa från kameran också, måste verkligen ta mig tid för detta med bloggandet :)
Men inte i kväll för i kväll ska vi på middag hos mamma och kurt, jag orkade inte laga mat så bjöd fint in mig till dom.

Later !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sett att Bloggappen kommit? Då laddar du upp bilden direkt genom den eller taar den samtidigt som du skriver inlägget :)

2011-10-01 @ 12:02:16
URL: http://vickii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0