Tikei smink



I veckan fick jag mitt smink från Tikei, jag är helt såld produkterna är lätta att arbeta in och sitter hela dagen lång.
När man gör som jag och sitter framför datorn i åtta timmar per dag vill man ha produkter som håller och det gör verkligen dessa, ska bli kul sen att kunna gå ut och festa utan att ha ett flottigt ansikte efter någon timme.
Det jag köpte var:

Mineral Foundation: Denna arbetar man lätt in i hela ansiktet och den lämnar inga ränder alls, I början är den svårt att få ut ur förpakningen pågrund av att den är så kompakt pressad,  nu när jag har haft den i nästan en vecka får man ut pudret hur lätt som helst.

Mineral Finishing Veils: Denna tar jag efter foundationen för att matta ned. Produkten finns i matt och lyster och jag valde den matta. Produkten är ljus men det blir ingen färg alls av den utan när den väl är i ansiktet så blir den transparent.

Mineral Rouge i färgen Adore & Horizon: Ett rouge som håller hela dagen lång och inte blir för kakig. Lätt att applicera och ger diskret med färg samt inga kanter.

Proverna på ögonskuggorna fick jag med men dom har jag inte testat ännu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0