Tisdag ledig dag

Gud så skönt att få sova ut, jag har vaknat vid elva tiden pigg som bara den.
Hittills har jag solat, pissat med silver x2, färgat håret.
Nu ska jag se om det finns några nya filmer som jag kan ladda ned och se på denna regninga dag.
Mitt smink har föresten kommit snabb leverans beställde i söndags och fick det idag TUMMEN UPP !

Annars så var det planerat att promma med Elin idag men när det är kasst väder så skippar vi nog det, jag får se om vi skulle och gymma eller vad vi nu pratade om.
Imorgon får jag också sovmorgon jobbar från tre till elva så jag och Micke komma nog komma in igenom lägenhetsdörren samtidigt, Han slutar nio i Piteå.

Till helgen har jag planer på att äta lite kräftor, jag har inte ätit några alls i år så nu är det faktiskt dags !
Sedan var det den där Luleå svängen som jag också funderade på.

Idag är det kanelbullensdag tur att vi har ett gäng med bullar i frysen så jag kan äta några stycken, sen kanske ( om jag ids ) tänkte jag göra några phillabullar men det återstår att se.

Later





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0