Vecka 22 & Vecka 23

Igår trillade vi in i Vecka 24 jag kan säga att tiden går fort riktigt fort snart är det jul och sen är det bebis♥ Mamma håller på att sticka en pippi mössa åt hennes barnbarn sedan har jag gjort en beställning på några stickade sockar också.
Iallafall vecka tjugofyra jag har börjat bli riktigt riktigt trött på dom senaste veckorna min energi inte riktigt räckt till fast jag får flera timmars sömn varje natt är jag ändå helt slut. Förr gick jag på massvis med energidrycker men dessa tar jag så klart inte nu. Vinter halvåret blir jag alltid mer trött ni som bor i norr vet ju att snart är det lika mörkt dag som natt vilket alla tappar energin ifrån.
För några år sedan fick jag all min vinter enerig från att träna massvis med gruppträning så jag funderar på att gå på något pass då och då bara för att " bli piggare " fast jag är för trött för att ens orka mig dit.

För två veckor sedan så var jag till MVC och fick lyssna på hjärtljudet gud vad kul det var, Palten hade 156 slag/min. Om två veckor skall vi börja mäta magen hos MVC också.


Här kommer bilderna från Vecka 22 & 23

Vecka 22

Vecka 23

Alltså sjukt fult att fota snett framifrån hahaha

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Oj jäklar, snart är det dags. Så stor den blivit! :) hur mycket har du gått upp än så länge?

2011-10-04 @ 10:02:57
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0