Vecka 25

Idag gick vi in i vecka 25+1 = 26.
Jag har varit till bm i morse och hjärtjudet är 158slag/min, allt såg bra ut och magen växer som den ska :)
Hon trodde även att detta var mitt andra barn eftersom att jag är så mogen i graviditeten, hihi liten miss att jag redan hade ett men var lite kul att höra :) Sedan har jag visst mycket med magmuskler därför är det svårare att få tag i barnet, minus för bm men plus för mig under och efter graviditeten hey vältränad ;)
Barnet sparkar på varje dag vissa gånger går det inte att somna för att h*n lever sitt egna lilla liv.
Lite jag längtar är 15veckor +/- så är h*n här :)



Vecka 24 framifrån.

Vecka 24


Vecka 25

Palten växer :)


Rätt så snyggt när man sitter att man inte ser sitt kön ;)

Micke har förövrigt sagt
- Alltså du kan ju inte se dina fötter eller hur ?
- Neej det gör jag inte...
- Okej förstog det för magen är större än dina bröst nu.

Jag undar vad han menar med detta ?! ♥





Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Måste bara skriva grattis till graviditeten! :) Brukar kika in här då och då, du har en hemskt gullig liten gravidmage. :)

2011-10-17 @ 17:30:51
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0