En snäll och omtänksam tjej

Så här lät samtalet mellan mig och Micke för ca 45 minuter sedan..

-Har du slutat nu ?
-Jo jag är precis vid garaget,  vart är ni ?
-Har precis paserat alla kameror här utanför Piteå.
-Okey men kör lugnt polisen är ute på e4an och det regnar du får ju inte dö.. ( En aning söt flickvän )
-Jo vi syns sen.

Jag prommar upp till lägenheten i regn, öppnar dörren och ser att jag har fått räkningar.
Jaha gud så kul men hmm vad är detta det ser ut som en avi..
Ja ja ja ja, jag sliter upp posten som är märkt i Mickes namn och blir lycklig av att se att min telefon ligger på ICA 250 Meter bort och väntar på mig.
Fitta paketet får endast hämtas personligen av Micke..

-Eh älskling du kan köra fort hem ändå, fast dö inte.
- ( M med en fundersam röst ) Ja okey...
- Ja för du vet telefonen ligger på Ica och dom stänger om en timma, Vart är du ?
- Snart i Luleå.
- Bra för jag får inte hämta den utan dig, men då syns vi snart dö inte.
- Okey du får gå ned till ICA så vi hinner.
- Ja självklart kan jag gå ut i regnet min telefon har ju kommit.. ( Ni som känner mig vet att jag hatar regn att gå till bilen är för långt, skulle jag ej ha bil och körkort så skulle jag faktiskt inte fara till jobbet om ingen skulle köra dit mig det vill säga )

Men ja nu väntar jag bara på att Micke skall ringa och säga att han är i närheten, för ja han kör ju kanske mindre lugnt men har lovat att inte dö :) Det är kärlek det !

Edit..
-M ringer, Hej vad gör du ?
-Sitter och läser facebook på telefonen.
-Okey kom ut då..
-Jasså vart är du ?
-Men här utanför.

Ja ni kan ju förstå att min karl vet att jag hatar regn så han stod parkerad utanför lägenheten :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Söta ni, Jag fick mig ett morgonskratt :)

2011-09-14 @ 08:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0