Onsdag



Så där känner jag mig idag.. Ja idag är det onsdag och som vanlig så rusar tiden iväg så sjukt fort.
Jag har massvis med saker jag måste visa er får se om jag hinner i kväll jag slutar vid sex och sedan blir det middag och bara en lugn kväll. Dom senaste dagarna har vi varit och rantat runt efter jobben så ska bli skönt att vara hemma.
Shit vad det finns många olika bilar som jag vill ha alltså, har en hel del beslutsångest på vad jag ska köpa mig för någon så sitter och går igenom blocket 200gånger per dag.

Föresten så märks det att det är höst nu, svin kallt ute och det blåser i massor samt börjar alla löven bli bruna :)
Fast det är härligt, mycket mys och tända ljus och riktigt riktigt många timmar i sängen framför filmer.


Förra hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0