Bellas utveckling

Åh lill gumman växer så att det knakar, nyss var hon så liten att man knappt vågade ta i hon för att man trodde att hon skulle gå sönder och nu är hon så pass stor att hon har börjat greppa efter saker, håller huvudet stadigt när man drar upp hon i armarna, kan sitta i ens famn, trycker sig fram när hon ligger på mage så hon fort är utanför filten ( jag tror hon kommer att  börja krypa snabbt ) lyfter up p kroppen med benen så man inte vågar lämna hon på skötbordet själv. Hålla händerna framför ögonen och studerar dom m.m

Ja tiden går så fort så fort lill tjejen är ju ändå bara 2månader och en vecka men hon utvecklas varje dag som går :) Tur att jag är med hon nästan varje vaken minut så jag inte missar så mycket, värre tror jag det är för pappa Micke som jobbar borta 14dagar i månaden :/

Nej men jag älskar att se allt nytt gumman kan göra för varje dag som går ♥♥
Och föresten när börjar småttingarna få tänder ?? jag tycker att man ser på två ställen i munnen att det är en liten vit prick, så antagligen början till en tand :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0