Natts sömn

Elin frågade mig förra veckan hur Bella sover på nätterna och hon blev chockad över att jag inte har sovit en hel natt sedan Bella föddes.
Men vad jag senare kom på att från i början av December så har jag gått på toa två gånger per natt så egentligen har jag inte sovit en hel natts sömn på flera månader, Men man blir van :)

Fram tills förra veckan så har Bella vaknat ca kl 00.00, kl 02.00 och sedan kl 04.00 och ätit efter det brukar hon äta ca en gång i timmen.  Tiderna brukar diffa med ca 30 minuter.

I slutet av förra veckan så har hon börjat sova med tre timmars mellanrum fram tills kl sex på morgonen och efter det blir det matning ca en gång i timmen.

I förr går sov hon först i fyra timmar sen tre timmar och efter det ca en gång i timmen.

Men i natt då sov hon i väg i hela fem timmar och gissa om jag vart chockad när jag vaknade till för att gå på toa och inte hittade klockan så jag var tvungen att tända lampan, ja jisses fem timmar det var verkligen länge. Självklart vaknade skruttan när jag tände lampan fast det var väl egentligen lika bra för att mina bröst höll på att sprängas :) Så vi får väl se om det blir en fem timmars sömn i natt igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0