Onsdag

I morse vaknade vi runt halv nio, eller rättare sagt jag har slagit av alarmet och blev sur att Micke väckte oss vid tjugo i åtta som jag trodde att klockan var fast den egentligen var tjugo i nio och han vill bara säga att jag hade slagit av mitt alarm.. Jag hade inte alls en aning om att jag hade slagit av det haha lite trött fast det kan bero på att jag har ammat varannan timme från klockan elva till åtta i natt :)

Vid tio tiden var det dags för baby massage Bella tog på sitt bästa humör och var lite gring tills hon somnade och sov hela massagen igenom, så tyvärr fick hon ingen massage fast det gör inte så mycket vi brukar hålla igång 3-4 gånger i veckan hemma med massage :):)
Efteråt for jag med Sara och Elenore och åt lunch på lyktan där även Bella kände för att vara gring tills hon somnade.
Bruttan gillar inte att stiga upp förens efter klockgan tio, alla dagar då vi stiger upp vid åtta-nio så är hon riktigt tjurig på dagen och tjurig innan hon ska somna så jag försöker helst att undvika att stiga upp innan kl tio om går.

Senare idag har min mamma varit på besök och vi har pratat lite dop osv och efter middagen for vi på kalas hos Mickes mamma.
Nu dags för kvälls mat och sen en film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0