Underbara lilla tjej


♥ Jag smälter

Kommentarer
Postat av: Mia

Sötungen :)

2012-04-23 @ 07:52:53
Postat av: Tessah

Hahahah va sött :D

2012-04-23 @ 11:56:28
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Romanique

Sv: Hej och tack för alla dina tips! Jag har redan nu hunnit köpa ett sånt där amningslinne från Lindex samt en mjuk amningsbh till att börja med som rymmer en kupad hand då brösten säkert lär bli lite större när mjölken kommer (om den nu kommer). Känns riktigt skönt att redan ha det i BB-väskan om man nu inte är superpigg på att åka iväg och shoppa 1-2 veckor efter förlossningen. Kommer att köpa Changes amningsbh så fort som jag tar mig hem till Sundsvall i sommar :) Tack igen för tipsen, allting känns så spännande och läskigt på samma gång!

2012-04-23 @ 13:59:23
URL: http://romaniquecharlene.blogspot.com
Postat av: Romanique

Sv: Man blir som förtrollad när man väl kommer igång. Superläskigt men jag tror att det är något biologiskt med det precis som hos djur. Dom boar, samlar pinnar till boet, för att kunna sedan slappna av och då kommer förlossningen igång.



Ok tack för tipset! Har även beställt några ”baby mittens” av min mami som nyss var i Thailand så han inte river sig själv i ansiktet. Han lär nog dra av sig dom ändå, men det är sött så länge det vara.



Du får berätta hur storlekarna hos glammom är när du testat :)



Jag förstår ang amningen. Man ska inte ge sig och helt enkelt kräva att få hjälp om man inte får till det själv. Tur att man är envis!



Ja man är både fylld av förväntan och lite ovisshet. Detta blir ju ett nytt skede i livet. Nu blir man på riktigt en familj. Helt underbart!

2012-04-24 @ 11:26:19
URL: http://romaniquecharlene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0