Tjej kväll

I fredags slog jag mitt rekord utan Bella och var på tjej kväll i tre timmar ! :)
Jag hade under dagen fått ut ca 60cl mjölk ( under tiden då det rann till ) och sedan skulle snuttan ha sin kvälls gröt så jag kände att när jag fick inbjudan om en tjejkväll så kunde jag lämna go trollet hemma med pappa Micke och skulle det krisa i matväg så var jag inte speciellt långt borta.
Men allt gick bra Bella åt just innan jag åkte vid sju tiden och sedan fick hon gröt runt halv nio och sen när jag kom hem vid tio tiden så tog hon en power nap och vaknade till direkt jag kom innanför dörren ( mamma doften kom ) hehe och sen åt hon ett tag efter tio :) Så det gick ju super !
 
Jag Carro Carre och Sanna var på lilla hotellet och åt och surrade på i massor jag hade super trevlig och maten var riktigt god : ) Det får vi göra om !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0