Resten av julveckan

 
Juldagen spenderade vi i min hemby Morjärv vi var på jul lunch hemma hos Farmor och Seth och hade det himla trevligt med julmat, surr, tomten, och en och en annan historia :)
Vi åkte hem vid fyra tiden och spenderade resten av kvällen hemma i soffan.
Frukost och morgonbad i diskhon, En bus Bella :)
Smaskar mat, Farmor och Farfar  <3
Propp mätta !
Hjärtat och Syrran :)
Tomten, Bella och Micke öppnar presenter :)
Bella Tomten och Syrran, Glupsk Bella ;)
<3
 
På onsdagen var det inte många knop Mamma och Kurt kom förbi på kaffe och vid fem tiden på kvällen kom vi på att blåsa till Luleå för att köpa en ny mobil telefon åt Micke så Bella fick sig sin nap i bilen shoppa lite på Ica Maxi och sedan gröt innan vi åkte hem vid halv sju tiden och gumman fick sig en till nap. En snabb visit helt enkelt.
Hemma vid halv åtta då vi bara bytte på Bella och lade hon sedan.
 
 På Torsdag åkte vi på stan och kollade lite reor och även fixade ett nytt sim till Mickes telefon att dom då klantade tills sig och gav ett sim till en Iphone 5 var ju ja sugigt ! Men jag kapade Henkas bil och sladdade runt i Kalix för att hämta ett nytt kort åt Micke.
Ja vi hade Henka på besök efter att vi hade varit på stan.
 
Vid fyra tiden packade vi ihop vara grejer och åkte till Risön på tidig nyårs middag med Mamma Kurt Anton och Viktor jag fick även agera chaffis med en manuell bil åt Viktor och haha jag fick fyra kärringstopp utanför Karlsborgs bandyplan och tvingade Viktor att ljuga att mormor hade kört han ;) haha !
Jag brukar köra automat !!
 
Sen hos Mamma kom även min moster med karl dit och vi jyrade på till tolv snåret, när vi gick och la oss vi tog en borta match och Bella sov för första natten någonsin någon annanstans en med mig - konstigt !
Jag och Micke sov på en luftmadrass och Bella med Mamma och Kurt tyvärr svek våran madrass efter ca 2h så vi sov på golvet HAHAHA ! Jag vaknade upp av att min rygg höll på att dö så jag gick och la mig i en fotölj !
 
På Fredag åkte vi hem vid lunch tid och ja vi gjorde inte så speciellt mycket jag insåg inte förens på kvällen att det var fredag så ja lite dagvild är man allt.
 
Igår var vi på middag hemma hos mormor och morfar vi tog vagnen dit och fick oss en kall och uppfriskande promenad vid åtta tiden kom Danne och Linnea hit för att se på film och ja vi surrade mest och ja tittade på en halv kass rulle.
 
Idag har vi haft besök non stop Danne kom hit med skotern på morgonen efter det kom tant Elin och vi surrade på sedan kom Pappa och Sofia förbi och när dom hade åkt så kom Mickes mamma och nu har precis Danne och Linneat kommit för att se på film och flotta lite :)
Himla trevlig dag !
 
En utslagen Bella med alla nallarna :)
I morgon är det nyår och det ska firas här hemma på Kärleksstigen :)
Mys !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0