Sjukstugan

Helt sjukt hur pigg B kan vara fast hon har magsjuka och 39graders feber !
 
 
I söndags vaknade vi av att Bella kräktes klockan var runt fyra tiden och jag började direkt säga att jaha nu är det magsjuka och ja det var det mellan fyra och sju kräktes hon fem gånger och efter det började hon bajsa löst ca 10 blöjor per dag :/ våran stackars tjej !
På söndag började Micke känna sig dålig så han fick stanna hemma från jobbet och på måndagen gick jag runt och trodde att jag hade klarat mig tjii jag fick efter att jag hade stort städat huset så var det dags för mig att kräkas !
Fy fan säger jag bara hatar att spy som tur var behövde jag bara spy två gånger men har varit dålig tills i morse, börjar nu känna mig piggare men har sovit hela tiden snuttan har sovit så man har haft någon form av energi att underhålla hon.
På måndag natt hade B något halv skrik kalas säkert febern som gick ur kroppen hon hade 39grader och igår och idag har hon varit pigg och glad bara att hon ännu är dålig i magen och vill typ inte äta någonting :/
 
Micke är ännu jätte dålig så hoppas att han blir kryare snart och ja jag och Bella också.
Ska snart gå och lägga mig så man orkar med morgondagen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0