Lördag

Tjoho, jag ska visst föda i natt ? Mickes mammas vännina säger i alla fall det. Så vi får väl se :)
Minus 30 grader är det ute just nu och i natt har det varit upp till 37 minus. Oj jisses tur att man har ett hem så man slipper sova utomhus :)
Igår försvann palten från min magen, jag var helt platt i typ en timme, eller platt men 4cm mindre samt var magen helt rak inte alls som en kula som den annars brukar vara ;)  det såg iallafall roligt ut, har fotat en
bild men den är på den andra datorn.

Vi har nyss klickat efter ett paket från jotex med lite små saker till huset.
Åh så kul att handla nya saker, dock måste jag börjar kika efter tapeter och golv så Micke får någonting att göra :)

Nä nu ska jag ta och fixa till lite kvälls godis och sedan slå igång någon film.
I morgon är det 7dagar över tiden :/ Kom nu bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0