Godmorgon onsdag

Idag är det inte en vanlig dag för idag är det Mickes födelsedag, grattis älskling♥
Imorse vaknade jag upp och mådde pyton, illa mående och jag fick stå på toan flera gånger och var påväg att spy. Så stannade hemma från jobbet, vet ej om det är gravidhormonerna som spökar eller magsjuka på gång ?
Usch snacka om att man redan har fått börjar vara förälder, för när man har barn så brukar man oftast ha vabb eller liknande eftersom att barnen jämt blir sjuka på dagis.. Och jag kan säga att det verkar ju redan ha börjat, för så här sjuk och ofta som jag har varit dom senaste månaderna är inte normalt för mig.. :/

Annars så rullar det på, vi måste bestämma oss för vad vi ska ha för fika på fredag, ni som vill får komma har inte skickat ut någon "inbjudan" så det är bara att dyka upp på köpmannagatan 10D OK? på fredag :)
Men jag funderar iaf på att ha två eller tre stycken tårtor för min vanliga marängtårta kan jag inte skippa den har jag som tradition sedan har jag hittat några smarriga recept på andra tårtor också.. Ja den som lever får se måste iaf och handla ingredienser idag samt hämta ut ett paket med barnkläder :)

Nä nu ska jag fortsätta leta recept samt slå igång lite musik,later!






Kommentarer
Postat av: Beatrice

Gratta han från mig! :)

2012-01-04 @ 13:38:23
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: lollo

gud vilken härlig blogg!

2012-01-04 @ 22:38:59
URL: http://lolloeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0