Ny bränd

Så där då har jag och palten stek i solariumet i 24 minuter, nu ska jag rasta silver sen måla naglarna ( ej tåna eftersom att jag inte riktigt når ned ) haha och sen blir det att slå i gång någon film och somna tidigt.
I morgon ska jag och mamma till Luleå och detta står på min shopping lista :

♦ Piss skydd ( vi har ett men behöver ett till )
♦ Sängmobil med kontroll
♦ Vantar i vitt med snöre
♦ Present åt Emma som fyller ett år i veckan
♦ Spegel till bilen
♦ Blöjhink ( gratis från barnenshus )
♦ Godis åt Silver från djurmagasinet
♦ Favvo godis åt mig och Micke
♦ Kakfat från lagerhouse - är osäker på om jag ska köpa eller inte

Det var allt, säkert slinker det ned någonting annat åt barnet också, men åt mig ska jag inte köpa någonting :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0