Akustisk gitarr

Jag har alltid vuxit upp med musik och sång. Min pappa har spelat gitarr för oss sedan vi var små barn och alltid sjungt och jyrat på. Därför vill jag att Bella ska växa upp med sång och tjim, det tråkiga är att jag rent ut av suger på att spela några instrument sjunga gör jag hela tiden fast man sjunger falskt ;) Men gumman gillar när man sjunger för henne det är någonting vi har gjort sedan hon var nyfödd. När hon var mindre och var ledsen osv så var det bara att sjunga för hon så somnade hon nu får man sjunga lite då och då om hon har svårt att somna. Jag har så många bra minnen från min uppväxt med pappa bakom gitarren och därför är det tur att Bella har en morfar som är så bra på att spela och sjunga så jag behöver aldrig oroa mig för hon kommer få lika många fina minnen som jag har :) Musik är viktigt för mig jag lyssnar alltid på musik och jag har alltid speciella låtar som får mig på olika humör och som beskriver mina känslor. Det är bara synd att man inte är så musikalisk som man skulle vilja. Haha Jag älskar akustiska låtar och grenade är en låt som jag ryser av varje gång jag hör den akustisk samt framförande av Edie <3<3 Denna låt har så många minnen och så mycket betydelse för mig så den har jag tatuerat in på min vänstra skuldra :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie - mamma till Hugo

Har haft både en trehjuling och en med svängbara hjul fram, och jag har inte kommit överens med någon av dom, så det blir de inte!:)

2012-07-25 @ 21:08:13
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0