Bebis bus

Igår hade jag och Bella hel dag med Madde och Tindra.
Dom kom hit vid tolv tiden och jag och Madde pratade gärnet om allt som händer i ens liv sedan vid två tiden tog vi en sväng om på stan och fyndade lite på Kids and teens rea och åt lunch på Kaffe karlsson mums !
Sen prommade vi hem hit igen och jyrade på till efter klockan sju då Madde åkte till Nyborg och jag och Bella träffade brorsan en sväng för att sedan ta en tidig kväll framför DH.
 
Sötnosarna säkert blir dom bästisar som stora tjejer.
Tindra 3 månader och en vecka, Bella 5 månader och 19 dagar.
Ja Bella är en " liten " tjej ;)
 
Idag har vi sovit till elva tiden och efter det så vart det lite ihop plock och sen vankades det mamma träff hemma hos oss Madde och Tindra kom samt Jenny och Lukas och även Romanique och Milio alla var här i ca 3,5h och vi hade super trevlig. Som en duktig värdinna så bakade jag en paj så har under barnens sov tid haha alla barnen somnade samtidigt :) - OVANLIGT !
Gud så trevlig vi hade det och det är verkligen toppen att träffa andra mamma som man kan prata av sig med och jämföra osv så jag hade super kul.
Vi har nu planerat att träffas en gång i veckan så det ska bli super trevligt :):)
 
Bella 5 månader 19 dagar, Lukas 5 månader, Tindra 3 månader och en vecka, Milio 7 veckor.
Bus ungarna :)
 
Efter mamma träffen så åkte jag på middag i Nyborg hemma hos Maddes föräldrar vi åt super gott grillat och jyrade på en snabbsväng för att jag sedan skulle få skynda hem för att mamma skulle vara barnvakt åt Bella medans jag plockade in jordgubbarna från landet.
Nu tar snuttan sig en power nap och snart ska vi lägga oss och mysa framföra DH och idag ska vi börja se säsong fyra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0