Helt galet

Nu har jag gått runt med bihåleinflamation i 11dagar och jag blir snart tokig.. Min skall håller seriöst på att sprängas.
I helgen har vi varit in på akuten där jag fick sprutor samt koksalt att köra in i huvudet och nu idag har jag hämtat ut några tabletter samt nässpray med kortison som ska hjälpa så förhoppningsvis släpper varet i mitt huvud snart..
Eftersom att min ork är lika med noll och jag har mest legat dom senaste dagarna så har Micke fått ta ut pappa ledig i veckan så han får hjälpa till med Bella så hon inte blir lidande av att jag är så off.
Jag börjar i alla fall känna mig piggare en tex i fredags då jag bara låg ned hela dagen men ännu är det inte bra.
Och ja det känns skit att man missar alla fina sol dagar herre jag hade kunnat se ut som en pepparkaka nu ju :)
 
Men vi får väl se hur tabletterna fungerar förhoppningsvis bra :)
 
Jag ska försöka blogga lite idag om jag orkar..
Puss o goo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0