Kalas Tisdag

Idag har vi vaknat kring halv elva tiden och vi låg och drog oss i sängen i trettio minuter innan vi klev upp.
Jag drog i mig en snabb frulle för att sedan plocka i ordning vårat " ute ställe " där jag har en sol stol och Bella får en skuggig och sval plats under parasollet :)
 
Vid halv tre tiden kom Carro hit och efter en snabb dusch så åkte vi vidare till gammelgården för att fira att Elin har blivit ett år närmare pension :) Så efter för mycket fika rullade jag och Bella hem vid sex tiden.
Så nu funderar jag på vad man ska hitta på, jag tror Bella ska sova strax så jag kanske slår igång en rulle att kika på :)
 
Annars blir det en tidig kväll med film eller serie mys.
I morgon kommer Micke hem och vi har även på dagen planerat att sticka ut till Nyborg för att hälsa på hos Emmelie och Hugo det var så länge sedan vi sågs så förhoppningsvis så kommer ingenting i mellan som det ja nästan alltid gör :)
 
Busis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0