Kläder åt Bella

Jaha då hittade jag lite nytt, men det är lika bra att köpa när det är billigt för nu har hon ju allt som hon behöver i storlek 56-62 som hon har på kläder nu så nu handlar jag storlek 68 och 74 på plaggen :)
Jag brukar alltid köpa upp ett lager i nästa storlek så man alltid har kläder som passar så snart har vi bodys i 68 så det räcker så därför köper jag redan vissa i 74 :)
 
Sedan kan hon ju ha vissa byxor som hon har haft sedan hon var nyfödd samt vissa jamasar som hon har haft sen nyfödd ( fast dom var stora då ) men snart är det dags att gallra allt sådant också, men det är ju sjuk skillnad på vissa plagg för lågiskt ska hon inte kunna ha 50 på byxor men det kan hon på vissa, samt borde 56 vara för smått men det passar perfekt ! :) Tur att hon kan ha kläderna länge i alla fall :)
 
Detta köpte jag igår i alla fall :)
 
Bodysar alla fyra för 258kr från Kids and teens.

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Hugo <3

Alltid bra att köpa kläder framför!:)

2012-07-25 @ 12:49:43
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0