Måndag

Idag har jag och gumman sovit till runt elva tiden efter det så slog vi igång lite serier och mös. Vid två tiden fick vi för oss att åka till pappa och Sofia i seskarö så vi styrde bilen dit. Efter att jag så klart skulle dubbel kolla att jag hade spänt fast B i stolen , haha att jag blir så knäpp när jag ska längre svängar själv med Bella att jag måste dubbel kolla så allt är ok när jag redan har gjort det då jag har rsatt hon i bilen ja det är väl mammagenen ;) I alla fall hade vi en trevlig kväll på ön och åkte hem vid halv åtta tiden. Väl hemma fick Snuttan kvälls gröt 3/4dl lite lösare blandat så snart går vi upp på full portion 1dl. :) duktig tjej ! Jag har nu i en veckas tid gett Bella lunch och kvälls gröt ca ej halv dl ibland mer ibland mindre dock blandar jag pulver ca 3/4 mot för hur det ska vara så att den är mer rinnig så hon lättare för i sig den :) Gumman äter på bra och det är inte så speciellt grylligt efter lunchen ammas och på kvällen ammas hon ännu till sömns hittills tycker jag inte att hon står sig bättre men det kommer väl så småningom om :) Tänka sig att på söndag är min lilla snutt 6 månader - ångest är bara för namnet min lilla tjej som har blivit så stor. Usch jag ångest får jag då så snart ska vi börja vänja bort hel ammningen och försöka oss på mer mat osv men jag har då räknat med att det kan ta minst 2 1/5 månad innan hon slutar att ammas helt ja vi får helt enkelt se B får ju ta bytet av föda i sin egen takt jag tänker inte vägra amma hon för att få hon att äta annat utan hon ska få lära sig själv på hennes egna villkor :) Så tiden visar hur länge det blir osv men när jag helt har slutat att amma så ska jag då fira med en snus - jag längtar !!!:) så ska köpa hem min firar dosa så jag har den klart tills när det är dags :) nej men nu ska jag fortsätta mysa med min sovande snutt och se DH. Inlägget ser ut som skit för att det är skrivet från min telefon. Puss ! Förresten det är 24grader varmt i sovrummet vårat och fuktigt och kvaft jag dör ! HejDå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0