Tisdag

Jaha ja vårat hus är dö hett, förra veckan skröt jag om att det inte blir så varm hos oss endast i sovrummet om jag glömmer häva ned markisen tjii fick jag det är svin varmt här igår när vi skulle lägga oss för natten var det 24.9grader i sovrummet det är inte behagligt kan jag säga.. Och med min lill kamin som ligger och snosar på en hela natten så var det näst intill olidligt..
Och nu har solen kommit fram så det blir ännu varmare så fort B har vaknat så måste jag dra för i sovrummet :)
 
I kväll ska Bellas farmor komma och vara barnvakt så jag får plocka in jordgubbarna vi har väl 5-6liter färdigare gubbar i landet :) Mums synd bara att jag inte får smaka. hehe
 
Nu ska jag vattna blommorna ute :)
Later !
Vattenmelons drink som vi drack förra veckan :) mums !
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är en tygleksak som man kan knyta fast på spjälsängen med 4 olika "lekställen" man kan öppna en lucka, ta lös en liten mjukis insekt, flytta en annan insekt fram och tillbaka och en spegel. Lini älskar den. Perfekt att ta med i vagnen eller bilen eftersom den underhåller länge ;) och dessutom har den ju 4 snören i sidorna och hur kul är inte dom att pilla med :)
Köpte den på barnenshus i happis för runt en hundring.

2012-08-01 @ 23:46:09
URL: http://Harmonyinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0