Äntligen, Galen förälder.

Förhoppningsvis så börjar min karl att jobba hemma nästa vecka.
Han har jobbat borta allt förutom 2 eller 3 veckor sedan Bella var 3 veckor så jag kan säga att jag längtar att få ha han hemma varje kväll. Åh jag saknar han som ett tok när han är borta och sedan ser man på Bella och Silver att dom också saknar honom, så fort Micke kommer hem igen så blir Bella helt speedad och börjar skratta och prata och hela hon skiner upp i ett leende ♥
Så det ska bli skönt att Micke mest troligt börjar jobba hemma nästa vecka och ja är hemma någon vecka ialla fall.

För nog går det men nog blir det jobbigt att vara ensamstående förälder i 3-4 dagar och ibland 7dagar i veckan :)
Jag är även för envis för att be om hjälp som när jag tex var sjuk och knappt hade ork till någonting så skulle jag aldrig i livet ha bett om hjälp av någon.. Jag är för envis för att visa mig " svag " att jag inte klarar allting själv ;)
Haha och sen är jag ett jävla kontroll freak som inte riktigt klarar av att någon annan en jag och Micke fixar uti Bella ( men detta har jag börjat släppa på ) för om inte jag gör det själv så vet jag ju inte om det blir rätt ;) haha ! oj så störd jag är.. men som sagt jag jobbar på att släppa mitt kontroll behov lite mer ;)

Så när jag har slutat amma och så kanske till och med någon kan få ta hand om Bella medans jag och Micke är på något uppdrag ( typ går ut och äter, på bio eller ja något ) men då ska jag ha slutat amma först och sedan skrivit en fet krav- to do - lista till den som ska få ta hand om min skatt och följs den inte så kommer jag bli galen. HAHA
Stackare som kommer få ta hand om min dotter säger jag, typ dagis osv jag kommer vara en galen förälder som skäller ut allt och alla..
Innan jag födde så trodde jag att jag skulle vara tvärt om mer lugn förälder som inte oroar sig så mycket och litar på allt och alla - MEN nej gud så fel jag hade jag är ja helt galen och har ett extremt kontroll behov ( fast det har jag alltid haft ) ;)
Så stackars dagisfröknar m.m som kommer ha med mig att göra, och andra föräldrar som jag säkert kommer måsta kötta ned för att deras unge har gjort någonting mot Bella.. Ojoj jag blir bara arg då jag tänker på det så nu måste jag sluta skriva om detta :D haha


Mina hjärtan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0